نمایشگر باسکول – نشانگر باسکول

folder_open{[1]}
commentبدون دیدگاه

نمایشگر باسکول یا اندیکاتور وزن ماتوز ساخت گروه صنعتی ماشین توزین یکی از اجزای اصلی باسکول است که وظیفه نمایش وزن را برعهده دارد این نمایشگر قابلیت اتصال به انواع لودسل را دارد.

نشان دهنده  مدل VFS-350  با صفحه نمایشگر LCD ازنوع 6digit  که در نور مستقیم و از فاصله زیاد عدد روی نمایشگر قابل مشاهده می باشد.

جنس بدنه این نشانگر ازجنس فلز می باشد که در مقابل ضربه و ارتعاشات بسیار مقاوم و مستحکم است و همچنین سوکت های به کار رفته در این نمایشگر جهت اتصال به لودسل و برق از نوع نظامی می باشند.

این نشان دهنده با دقت بسیار بالا در اندازه گیری نسل جدیدی از نشاندهنده های تجاری توزین هست كه علاوه بر طراحی منحصر به فرد آن تمامی امكانات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز سیستم های توزین تجاری در آن تعبیه شده، قطعات الكترونیكی استفاده شده در این نمایشگر توزین از نوع مرغوب  بوده و قابلیت عملكرد صحیح در محیط های مختلف را دارد .

نمایشگر ماتوز نیروی اندازه گیری شده توسط لودسل ها را به صورت وزن نمایش می دهد این نمایشگر در قبال ضربه ، رطوبت و گرد غبار کاملا مقاوم می باشد.

گروه صنعتی ماشین توزین با استفاده از تكنولوژی ها نوین و با استفاده از متخصصین توانمند داخلی اقدام به طراحی و تولید نشاندهنده های مختلف با قابلیت های متفاوت نموده است.

نمایشگر فیدرمیکسر

ویژگی های نمایشگر توزین

  • جنس بدنه از نوع فلز
  • قابلیت اتصال به انواع لودسل
  • قابلیت رویت مقدار وزن از فاصله زیاد

دارای سوکت های نظامی جهت اتصال به لودسل و برق

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up