نرم افزار کنترل و مدیریت خوراک دام

folder_open{[1]}
commentبدون دیدگاه

قصد داریم محصولی را معرفی کنیم که مطمئنا برای توسعه و پیشرفت دامپروی یک ابزار مناسب می باشد و میتواند به شما در مدیریت دامپروری بسیار کمک کند.

همانطور که اطلاع دارید در یک دامپروری صنعتی یکی از مهمترین تجهیزات موجود، فیدرمیکسر ها هستند که قطعا چند عدد از این دستگاه هم در دامپروری موجود می باشد و کارگران بوسیله این دستگاه خوراک دام رو تهیه و توزیع می کنند.

احتمالا زیاد پیش آمده که وقتی مشغول بررسی کیفیت غذا در بهاربندها هستند و اصلا رضایت کافی وجود ندارد.

مشکلات خواک سازی دام مواردی همچون:

 خشک بودن خوراک
 مرطوب بودن زیاد خوراک
 میکس نشدن کافی خوراک و خورد نشدن علوفه دام

در بعضی مواقع هم آخور یک بهاربند خالی می باشد و یکسری آخورها هنوز در آن خوراک وجود دارد

که این عوامل موجب افت شیر می شود و در پیگیری صورت گرفته در خصوص نوع خوراک دهی از کارگران نتیجه ای حاصل نمی شود و موجب ضرر زیادی در دامپروری می گردد.

برای حل این مشکل ما سیستم کنترل و مدیریت خوراک دام ماتوز (Matoz) را پیشنهاد میکنیم که توسط این سیستم شما می توانید به صورت 24 ساعته بر نحوه خوراک سازی و خوراک ریزی نظارت کامل داشته باشید و از هدر رفتن خوراک دام که البته امروزه از لحاظ قیمت، بسیار افزایش داشته جلوگیری کنید و همچنین تولید شیرگاو ها را افزایش داد.

در نتیجه با جلوگیری از ضررها به سود بیشتری رسید ، سیستم کنترل و مدیریت خوراک دام ماتوز در واقع یک نشانگر پیشرفته می باشد که جایگزین نمایشگر باسکول فعلی فیدرمیکسر شود.

این نمایشگر کاملا فارسی می باشد و کار با آن بسیار آسان می باشد ، به طوری که اگه کارگر از سواد کافی برخوردار نباشد به راحتی می توانند با این دستگاه کار کنند.

با این نمایشگر فیدرمیکسر میتوانید 100 بهاربند خوراک ساخت، که اقلام خوراک میتواند تا 30 جزء مختلف باشد.

همچنین میتوان جیزه مانده در آخورها را داخل نرم افزار ثبت کرد ، مدت زمان میکس خوراک دام تعریف کرد و چندین قابلیت دیگر که باعث میشود دقت خوراک دهی به بالاترین حد خود برسد.

در داخل این نمایشگر یک موبایل صنعتی کار گذاشته شده که سیم کارت در آن قرار میگیره و اگر کارگر هنگام خوراک سازی یا خوراک ریزی به اشتباه کم یا زیاد انجام دهد، همان لحظه پیامک برای مدیر گاوداری ارسال می شود و میتوان در صورت نیاز از خسارت ناشی از این اشتباه جلوگیری کنید.

بخش بسیار مهم سیستم کنترل و مدیریت خوراک  دام ماتوز، نرم افزاری است که همراه نمایشگر ارئه می گردد.

در نرم افزار مدیریت خوراک دام میتوان تمام جیره های غذایی را تعریف کرد و برای بهاربند های مختلف وعده های غذایی صحیح، ظهر و شب را تعیین کرد و سپس از طریق فلش مموری این برنامه غذایی را به نمایشگر منتقل کرد.

سیستم مدیریت خوراک دام

نمایشگر فیدرمیکسر گاوداری

پس از آن دستگاه آماده استفاده توسط کارگر و یا اپراتور نمایشگر می باشد، همانطور که گفته شد کارکردن با دستگاه بسیار بسیار آسان و راحت می باشد و فقط کافیه کارگر آن میکسی را که میخواد بسازد ، انتخاب کند و بر روی دکمه شروع بارگیری بر روی نمایشگر فیدرمیکسر بزند.

دستگاه به گارگر نشان میدهد که هر جزء غذایی چقدر باید بارگیری کند. پس از اینکه مرحله بارگیری به پایان رسید مرحله توزیع خوراک شروع می شود که در این مرحله هم خود دستگاه به کارگر دستور میدهد که در هر بهاربند چه مقدار از خوراک ساخته شده را تخلیه کند.

پس از اینکه کارگران تمام خوراک ها را ساختند و تخلیه کردند، نوبت به گزارشگیری از نمایشگر فیدرمیکسر دامپروری می رسد که می توان به راحتی این عمل را از طریق فلش مموری انجام داد.

در قسمت گزارشات نرم افزار کنترل و مدیریت خوراک دام ماتوز، شما می توانید به اطلاعات بسیار کامل و مهم خوراک دهی دسترسی پیدا کرد .

اول از همه اینکه میتوان مواد غذایی مصرف شده را از هر تاریخ تا هر تاریخی که مد نظر باشد را برای هر بهاربند به صورت جداگانه مشاهده نمود.

دوم اینکه می توان تمام جرئیات مربوط به خوراک سازی و خوراک ریزی را همراه با ساعت و تاریخ مشاهده کرد.

سوم میتوان ته آخور هر بهاربند را به همراه درصد اضافه مصرف آن بهاربند در هر روز مشاهده نمود و بر اساس آن تصمیمات جدید خود را گرفت.

چهارم میتوان قیمت تمام شده خوراک را برای هر بهاربند به صورت واقعی ملاحضه کرد حتی میتوان موجودی مواد غذایی انبار را هم کنترل کرد و بر اساس تمامی این اطلاعات تصمیمات مدیریتی خود را هوشمندانه تر کرد.

با نرم افزار کنترل و مدیریت خوراک دام Matoz همراه با نمایشگر وزن فیدرمیکسر میتوان کل فرآیند خوراک دهی و خوراک ریزی را مدیریت و کنترل نمود .

 

 

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up